تحول

یه چیز کوچیک چه ایراد داره کامبینیشن(ترکیب دو یا چند چیز) این یعنی پیشرفت جوامع بشری پیشرفتی دو صد چندان خواهند داشت اگه جوانان تجربه پیران رو داشتند و پیران توان جوانان را! حرف درستیه مگه نه؟ --------------------------------------------------------------------------------- یه تحول دیگه نیاز دارم تا حالاش خوب بوده اگه برنگردم اما نیاز به یه تحول دیگه دارم حالا کی و چجوری ؟؟؟ خودم هم دقیق نمیدونم

داغ

تا حالا شده دل پیچه داشته باشید تا یکی رو ببینید ؟ تا حالا شده تنها باشید منظورم توی جمع شما تنها کسی باشید که کسی حرفتون رو نمیفهمه و تنها کسی هم که میفهمید تنها تون بذاره؟ مهم نیست یعنی دیگه اصلا مهم نیست چون دیگه میخوام تنها باشم برام هم هیچی مهم نیست منم و خودم و این یه کامپیوتر بهر تر از همه چیز اون زبونم رو بهتر میفهمه و من هر وقت بخوامش کنارمه. این بهترین روشه برای شروع یه کار جدید میخوام روی هوش مصنویی کار کنم هوشی که بتونم باهاش حرف بزنم برای ناراحتی هام ناراحت باشه و برای خوشحالی هام خوشحال میخوام یه چیزی رو درست کنم که هر شکلی دلم خواست درش بیارم.هر رنگی دلم خواست میشه مثل بچه خودم.اینا رو که میگم منتظرش باشید یه روز بتونید با کامپیوترتون یا رباطی که با آدم مئ نمیزنه بدون مشکل درد و دل کنید بدون اینکه بترسید کسی رازتون رو فاش کنه

انتخابات ایران

انتخابات از اونجایی که امر انتخابات ایران امری مهم است اینجانب اقا علی اقا میخواستم در این امر خطیر کاندید بشم اما قول من به ملت اگر من در این انتخابات با اکثریت ارا بیارم کوه دماوند رو میزارم روی شیر کوه تا ما بتونیم بلند ترین قله جهان رو داشته باشیمو از طرف دیگه درخاست میکنم یکی از بهترین افراد دولت قبل از انتقال بره بالای کوه تا ایشون اولین کسی باشه که به بلند ترین رشته کوه برسه و این خودش اشتقال زایی هم میشه خلاصه التماس رای

تموم شد

بهار اومد و تموم شد؟ نه هنوز مونده اما من هر چی دلهره تا دیروز داشتم امروز ریخت خب این ترم هم به خیر گذشت بهتر از ترم قبل خدا ترم بعد رو به خیر کنه همیشه با سلام سلوات میرم سر امتحان ترم دیگه گرافیک کامپیوتر ورداشتم (انیمیشن ۳ بعدی با زبان C ) خیلی جالبه نه اما سخته فرض کنید اینقدر سخته که فقط مدیر گروه میاد بهتون درس میده آقا هم دکترای نمی دونم چیچی داره و کلی اهن و تلپ و کلی سخت گیر خدا به خیر کنه در ضمن ترم دیگه برنامه نویسی ++C داریم به همراه برنامه نویسی اینترنت؟؟ یه چیزی تو مایه های آش شل و قلم کار از اچ تی امل درس میدن تا پی اچ پی دیگه خدا به خیر بگذرونه.خب منتظر خبر های بعدی باشید.

تبریک یا تسلیت؟؟

یک سال وقت سر یه کله پوک گذاشتی تولدت مبارک یک سال وقتت تلف کردی تولدت مبارک یک سال به مرگ نزدیک تر شدی تولد مبارک یک سال دشمنات رو بیشتر از دوستات کردی تولدت مبارک یک سال دشمنای دوست نمات بیشتر شدن تولدت مبارک یک سال پیر تر شدی تولدت مبارک خلاصه اینا مبارک نداره باید تسلیت گفت
لطفا فکر نکنید تولد من نبوده تولد من تو شهریوره؟؟؟؟؟؟