رفتن

امروز روز آخر که توی این شرکت دارم کار میکنم و الان ساعت های آخره سخته اما ... . باید بگم به همشون عادت کردم یه جورایی همه گرمند گر چه من کلی کلافشون کردم اما باز به هر حال دلم گرفته باید برم دوست دارم باز برگردم همینجا اما ... باید برم سر درس و زندگی ... امروز روز آخر که اینجا هستم ...

again long time ...???

ایران.آفتاب.

این از همه مهم تر بود.درست شد یعنی درستش کردن.خیلی وقت پیش نشنال جئوگرافیک جلو اسم خلیج فارس تو پرانتز گذاشته بود عربین گالف یعنی اینجوریPersian Gulf(Arab Gulf)ooo
اما تمام ایرانی ها به جنبو جوش رو اوردن از بمب های اینترنتی و برنامه های فلش و ... اعتراضشون و اعلام کردند.تا اینکه امروز این رو دیدم این
نسخه اصلی نشنال جئوگرافیکه (انگلیسی) که اسم خلیج عرب رو برداشته و در زمن اسم کیش رو درست کردند و ... اگه دوست داشتید این لینک فارسی بی بی سی فارسیه توی اون توضیح داده.
اما همیشه خلیج فارس اسمش روی نقشه ها میمونه و هیچ کسی نمی تونه اسمش رو عوض کنه.

sun


فردا ... فردا همین مواقع نزدیک آب شدن برفهای گل یخ‌‌‌‌، آفتاب طلوع خواهد کرد. ثانیه ها ، نفس ها و بخار های یخ زده همه و همه ... تنها دستهای یخ زده افتاب و من ...؟تصور دیدن خورشید برای من سخته کاش بتونم تا اون موقع دوام بیارم ... کاش و ای کاش ... .

رودخانه

ابر های غرنده نوید باران را میدهند رودخانه در فرار از طوفان در پناه دریا.چشم ها به جنب و جوش ابر ها گرد هم و رگبار و باران.اینجا من زیر باران خیس و منتظر منتظر افتاب تا بلکه از پشت ابر ها در بیاد اما... باران تا شب طول میکشد.
        


rain,sunflower,river,cloths,...

توهم یا ترس

این توهم است یا ترس بی دلیل واقعیت داره یا نه نمی دونم؟اما باید از اون بترسم یا خوشم بیاد؟تحقق پیدا میکنه یا نه و ...؟به هر حال از چیزی که نیمده میترسم.از کاری که هنوز چهره واقعیش رو به من نشون نداده

tavahom