انتخابات ایران

انتخابات از اونجایی که امر انتخابات ایران امری مهم است اینجانب اقا علی اقا میخواستم در این امر خطیر کاندید بشم اما قول من به ملت اگر من در این انتخابات با اکثریت ارا بیارم کوه دماوند رو میزارم روی شیر کوه تا ما بتونیم بلند ترین قله جهان رو داشته باشیمو از طرف دیگه درخاست میکنم یکی از بهترین افراد دولت قبل از انتقال بره بالای کوه تا ایشون اولین کسی باشه که به بلند ترین رشته کوه برسه و این خودش اشتقال زایی هم میشه خلاصه التماس رای
نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:15 ب.ظ http://ketabejamee.blogsky.com

حیف شد اگه کاندیدا می شدی من یکی حتما بهت رای
می دادم
شوخی کردم
وبلاگ فوق العاده ای داری

مداد ابی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ http://abmadani.blogspot.com

فیگور: در حالی که یه پلاکارد دستم گرفتم روش نوشته اونلی علی
رای ما فقط علی دورررررررررروووووودددددددوووووووووو

مداد ابی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

پلاکارد یا پلاکادر

پریا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ http://doneyebarf.persianblog.com

سلام..........................چی بگم

مائده دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ

قول ات بسیار قشنگ و جالب بود . مخصوصاْ برای اشتغال‌زایی. من که بهت رای میدادم هیچی برات تبلیغ هم می کردم و خانواده هم را مجبور می کردم بهت رای بدهند .

مینا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

صلی علی محمد یاور رهبر امد.

پریسا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ب.ظ

اگه آدم خوش تیپی باشی بهت رای میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد