رنگ

مدتها بود که میخوام این رو بگم اما نمی تونم. منظورم از مدتها کمتر از یک هفته میشه اما به هیچ عنوان نمی تونم. خب یکی از دوستان از پیشمون رفت و این اولین تجربه من بود و چه تلخ و چه تلخ.
یه سوال دارم.
رنگ شما چیه و چه حسی نسبت به اون رنگ دارید؟
اگه قرار باشه خودم اولین نفر باشم این سوال رو جواب میدم باید بگم رنگی که بیشتر از همه توی وبلاگم استفاده کردم رنگ منه.آبی . هرچیزی که میسازم رنگ ابی داره و تنها به این دلیل که ابی روشن یه ارامش خواصی به من میده و من این ارامش رو دوست دارم.
نظرات 2 + ارسال نظر
مداد ابی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ http://abmadani.blogspot.com

سلام
بالاخره اپ دیت کردین
منم ابی رو دوست دارم
ولی وقت توی تی وی لباس این میلانی ها رو می بینم قلبم وای میسته خیلی نسبت به این رنگ احساس خاصی دارم منظورم به قول ایتالیایی ها روسونری

طاها پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
خوشحالم که دوباره به اتاق آبی سر زدی.من پرده مشکی آسمون و با اون همه ستاره های رنگارنگ توش با اون پاکی و بزرگیش که مثل سفیده دوست دارم. البته ابی اسمونی شما هم جای خود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد