برف

نامش برف است از نژاد باران اما هر جا باران است برف نیست؟؟؟ من نبوغم گل کرده میدونید چرا ؟؟ دلم لک زده برای برف امروز دو ساعت دستم و کردم تو فریزر تا بلکه حس یه هفته برف اومدن رو داشته باشم.راستی یه کادو هم داشتم.میدونید چیه من اگه ازم بپرسن کادو تولد ژی میخوام میگم برف اخه من متولد شهریورم و میدونم کسی اون موقع نمیتونه واسم برف بیاره؟؟؟؟؟اما کی میاد توی گرمای استوا به من برف بده؟؟؟؟؟ دلم داره میسوزه چیکر کنم الان یکم، کم کم خل شدم.

snow,barf,sarma,cold,miss,what else you need?digeh chi mikhay?فارسی هم بنویسم؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گندم پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ http://paeez_e_man.blogsky.com

سلام من اولین باره که اینجا میمام بلاگت خیلی خیلی نازه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد