کوتاه

وقت نیست باید برم آبان رسیده فقط برای اینکه دلم برای اتاقم تنگ شده بود از آوارگی خسته شدم به زودی یه هفته ارامش دارم و ... خب دوبار هروز از نو روزی از نو سخت تر و فشرده تر خدا کمکم کنه
نظرات 3 + ارسال نظر
طاها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:15 ب.ظ

بدست آوردن آرامش راحتر از موندن توی اونه . امیدوارم همیشه در آرامش باشی.

الهام شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ق.ظ

ارامش اسون به دست نمییاد یکی مثله من که بعد از ۱ سال سخثی هنوز رنگشم ندیدم

جواد پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ق.ظ http://zendegieman.blogsky.com

سلام ... می دونم فکر کردی من دیگه سراغی ازنت نمی گیرم ... نه این جور ها هم نیست... من همیشه مطالبت را می خونم ولی وقت نمی شه برات پیام بذارم ... فعلا خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد