پله

یه سوال سادست میدونید چطور از پله بالا میرید؟
جواب ساده تر : تنها هر سری یه قدم برای پله بعدی ور میداریم ... ادامه دارد.

pelleh


اما یه نکتع مهم : هیچ گاه تا به این نیاز پیدا نکنی که باید یه پله بری جلو پات رو از روی پله قبلی بر نمیداری

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:08 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سر زدی . مطلب زیبا و قابل تاملی نوشته بودی. اما درباره اون نکته ای که نوشته بودی. من فکر میکنم همیشه باید بالا رفت تا همه چیز رو تجربه کرد. از بالا به پایین نگاه کردن هم یک نکته هایی دارد.
موفق باشید.

[ بدون نام ] شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام
به چیز قشنگی اشاره کردی .. نیاز
اما باید بدونی انسان نباید روی هر پله‌ای پا بذاره ...چون ممکنه هر پله نماینده یه فاصله از اصل و ریشه هم باشه .. پس نیاز به هر چیزی درست نیست .. و بالا رفتن از هر چیزی هم درست نیست ...
موفق باشی

الهام چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

همه بلاخره به یه چیزی نیاز دارند منم یه نیاز بزرگ دارم به کسی که میتونه من رو به ارزوم برسونه ولی افسوس ....
برام دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد