منتظر

نمیدونم هنوز یک منتظر هستم یا نه؟؟؟ شاید اون جوری که باید و شاید به انتظار نباشم شاید فراموش کرده ام که انتظار دور از شلوغی های کنار منه اما همیشه عصر جمعه معنای انتظار رو برام زنده میکنه انتظار به هنگام غروب خورشید به امید صبحی که هنوز نمیدونم بهش میرسم یا نه.
اگه نتونستی ببینی روی عکس کلیک کن تا بهبرتت به لینک اصلی در ضمن کپی رایت یادت نره
نظرات 3 + ارسال نظر
طاها شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم تهرانی یا نه ؟ البته اگه فضولی نباشه .
اگه دوست داری وتهران هستی می تونی برای رصد بیای .
اگه خواستی به من میل بزن .

طاها شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:45 ب.ظ http://loosingstar.blogsky.com

راستس یادم رفت بگم . یه منتظر همیشه منتظره . و چشم هاش به دنبال کسی یا چیزیه .مطمئن باش یه روزی انتظار به پایان می رسه . و اما آبی . سرد و احساساتی ،‌‌‌لطیفه .

محمد یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ب.ظ http://of.co.sr

سلام . دوست عزیز.وبلاگ زیبایی دارین .به من هم سر بزنین.اگه مایل به تبادل لینک بودین به من اطلاع بدین خیلی
خشهال میشم.من تقریبا پر بیننده هستم.منتظر خبر این که لینک یا لوگوی من رو زدی هستم.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد