برخورد

متنی برای دیروز
برخورد به معنی اینکه یک نفر رو بعد از مدتها که ندیده باشی به صورت اتفاقی در جایی که اصلا پیش بینیش رو هم نمی کنی ببینی و اون وقت تمام اونچیزهایی که در تصورت از اون ساخته بودی رنگ عوض میکنه در نگاه اول تلاش میکنی اون رو با معیارهایی که تو برای اون در نظر گرفته بودی منطبق کنی و بعد شاید موفق بشی شاید هم نه .


متنی برای امروز
شاید هیچ گاه احساس تنهایی نکرده بودم به این اندازه که الان تنها هستم من یه جورایی این حس رو دوست دارم یه زندان انفرادی به اندازه یه شهر مثل تهران.یکم بزرگه نه؟ خب اما به هر حال یه زندان انفرادیه یعنی تنها کسی که توی اون زندان اسیره تو هستی بدون حتی یک نفر هم سلولی.اما من این حس رو دوست دارم . درست در این اوج تنهایی تنها یک دست برای کمک میاد نمیدونم چگونه بیان کنم و این گونه صدا امد این انچه بود که قبلا زخیره کرده بودی.
متنی برای فرداو فرداها
گرچه زیاد با تغییر جور نیستم یعنی تغییرات رو دوست دارم اما در صورتی که به صورت ناگهانی نباشه تغییرات تو رو به جلو پیش میبره اما خیلی وقتا برنامه طولانی مدت تو رو انچنان تغییر میده که تو تا مدتها نمیتونی نقطه شروع رو پیدا کنی و شاید زمانی که نقطه شروع رو پیدا کردی بفهمی تو درست در وسط راه هستی .

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه های راک چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالبی دارید.نظر تون با راجع به تبادل لینک چیه وبلاگ ما هر روز3 بار آپدیت می شه و حد اقل روزی 300 بازدید داره پس می تونه جای خوبی واسه تبلیغ شما باشه عجله کنید.

سلام دوست عزیز وبلاگتون رو دیدم وبلاگ جالبی داشتید سعی میکنم در اولین فرصت ادرستون رو اد کنم اما در مورد تبلیغ اینجا یه اتاق تنهاییه دوست دارم توش تنها باشم اما هرکس که دوست داشت بیاد همیشه قدمش روی چشم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:39 ب.ظ http://iran57.blogspot.com

ba salam

az webloge shoma didan kardam ... omidvaram movafagh baashid azizam

Daneshjooian ra hemayat konid

ma piroozim chon hagh ba mast

be webloge man biaeed

address man ast : Www.iran57.blogspot.com

e-mail : iran57@mexmail.com

montazeretan hastam .... be omide azadi ye iran khodahafez

با سلام

دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم امیدوارم که در هدفتان موفق و پیروز باشید

لطفا" شما هم به وبلاگ من بیایید و نظرتان را بگویید آدرس من و ایمیل من هست : www.iran57.blogspot.com ******** iran57@mexmail.com

منتظر پیامتان هستم خداحافظ

[ بدون نام ] جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.fotolog.net/zigzago

بشمش فهلقشیش! ذمظ؟ ؤنه فش ذشعئ! ژخئثا ضعث فشا خ ]سشئش؟ ءشدیش عئ شذقشخ حقش ثمثو ن؟؟

رشمثص!!!

***:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد