من در اینه خودم

هر سال جدید ادم باید به سوی بهتر شدن پیش بره میخوام از یه چیزهایی که ممکنه در خودم باشه دوری کنم مثلا چقدر خوب بود که قبول کنم با خراب کردن دیگران چیزی به ارزش من اضافه نمیشه یا یه چیزی که از اون مهم تره ادم هر چی بیشتر حرف بزنه ارزش خودش رو کمتر کرده و ... . کاش ادما مثل اینه بودن یه اینه خصوصی که توی اتق تکی هر فرد میشه پیدا کرد وقتی که تنهایی بشینی روبروش و اون ایراد هات رو رفع کنه نیازی هم نیست این اینه یه ایه قدی باشه میتونه یه اینه جیبی باشه؟!!
نظرات 2 + ارسال نظر
ماه مهر یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام .
سال نو مبارک
...
چقدر خوبه که تولد طبیعت
برای ما هم
یه تولد باشه
تولد اندیشه‌ی ما
...

طاها دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ب.ظ

سال نو مبارک
ولی همیشه یک آینه مجازی به نام ......... با ماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد