دفتر ...؟

هنوز چند ورق از دفترم پر نشده و نمیدونم چطور باید پر کنم برگه های پیشین رو ورق میزنم هنوز چند سطری هست که خط خطی هاش پاک نشده .۵ برگ هم مونده که تنها با یاد تو پر میکنمشون
نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:22 ق.ظ http://malakeyebarfi.persianblog.com

خوش به حال اون ۵ برگ !

دیبا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:26 ب.ظ

امسال که کبیسه نیست . شاید از دست من ناراحت بشی ولی این مدت که وبلاگتو می خونم احساس می کنم کم کم داره وقتش میرسه که بسپاریش دست خدا ! و خودت وارد نوع جدید زندگی بشی ! نه اینکه منتظرش نباشی ! بلکه سعی کنی کمتر به فکرش بها بدی! مادربزرگ شدم کلی !!

من یه تیکه از پیامتون رو نفهمیدم یعنی می خوام کاملا واضح بیان کنید«احساس می کنم کم کم داره وقتش میرسه که بسپاریش دست خدا ! » من ناراحت نمیشم ادمی هستم که واقعیت رو قبول می کنم قبول دارم که گاهی نوشته هام واقعا بی محتوا میشن گاهی خیلی تکراری گاهی به یه چیزی گیر میدم و ازش دست بر نمیدارم اما بعضی از متن ها رو باید بنویسم مثلا متن روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه که ۲۰ و ۲۱ اسفند میشه اون متن ها رو باید مینوشتم چون اگه اینجا ننویسم دیگه جایی برای درد و دل کردن ندارم به خصوص که فرد معتمدی هم پیدا نمی کنم //در مورد سال کبیسه یا عادی باید بگم اگه از ساعتی که من این متن رو نوشتم حساب کنید دقیقا ۵ روز و چند ساعت مونده بود به عید پس من درست نوشتم.//در ضمن خوشحال میشم کسی بیاد و راهنماییم کنه شاید جای خواهر بزرگ تر من باشه چون اون هم همیشه همین کار رو میکنه//ممنون و متشکر علی؟!!

بانو دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:08 ب.ظ http://heavenlady.persianblog.com

عشق صدای فاصله‌هاست!

NegiN سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:47 ق.ظ http://words.persianblog.com

اون چند برگه هم پر میشه ... به زودی...

زلال پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:34 ب.ظ http://labeik.persianblog.com

سلام...مشتاق دیدار علی اقا ..خوبین ان شا الله..؟/ان شا الله در کنار خانواده سال خوب و خوشی رو در ژیش داشته باشین..شرمنده من دیر به دیر میام...به بزرگواری خودتون ببخشین..انشا الله همگی ابتدای امر نشاط روحی رو بدست بیاریم در این سال نو و بعد نشاط جسمی..و حفظ ارزشها و دعا برای فرج اقا سر لوحه کارامون باشه...خوشحال میشم مثل همیشه سر بزنین...یا علی التماس دعا...ان شا الله میبینیش...//همه منتظرن هر کسی منتظر کسی...و انتظار یعنی سند عشق....خوش باشی

الالتن جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:25 ب.ظ

be ghole mamanam har vaghat ta khate akhare daftaret ro neveshti bad oon vaght boro ye daftare no ro baz kon va shoroo kon toosh neveshtan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد