حرف گمشده دل

درست یه روز بارونی مثل امروز بود من و اون رو بروی هم شاید نگاههامون اجازه حرف زدن نمیداد تا اینکه اون اینجوری سکوت رو شیکوند«می دونی من فکر میکنم دو تا عاشق هیچ وقت نمیتونن چشم تو چشم هم به هم دیگه بگن که عاشق هم دیگن!!؟؟ » شاید اون موقع نفهمیدم چرا اما حالا که از اون دورم گاهی به این حرفش فکر میکنم .
اوایل فکر میکردم شاید به خاطر شرمی بود که داشتن هر دوشون شرم میکردن حرف دلشون رو بزنن اما امروز به یه چیز دیگه رسیدم شاید این موضوع به زمان های قدیم بر گرده زمانی که هنوز حرفی وجود نداشت ادم ها نمیتونستن از طریق حرف زدن منظورشون رو برسونن و زمانی که دو نفر به هم دل میدادن حرفی برای اون وجود نداشت .
بعد ها ادما برای بیان حس میان دو نفر این کلمه رو ابداع کردن (عشق) اما هنوز که هنوزه دل ها با یه بیان قوی تر چیزی رو در چشم ها جاری میکنن که زبان از گفتن اون قاصر .و من به این باور رسیدم در اون حالت (چشم در چشم هم دوختن)اگه زبان حرفی رو بیان کنه نشون داده که دلش هنوز «عاشق!» نشده
نظرات 5 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:48 ب.ظ http://elahe23.blogsky.com

مطلب جالبی بود ‏
موفق باشی

سهیل چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:02 ب.ظ

zaban hamishe lazem nist va mishe goft hichvaght hamkafi nist
ba'azi az ehsas he ye joorian ke tamame tavanayi badan ro mitalaban ta taze ye koochooloo montaghel shan akhe oon ehsas ha kheylibozorgan joori ke bayad modate ziyadi talash koni ta kamelan montaghel shn

انسان مه الود پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:38 ق.ظ http://ensan.blogsky.com

تجربه اش رو ندارم ولی می دونم که گاهی نگاه ادمها می تونه چیزی رو بگه که هر کلمه ای برای گفتنش کمه.

الهه پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:41 ق.ظ http://elahe23.blogsky.com



سلام علی جان ‏
امیدوارم خوب باشی/ممنون که بهم سر زدی/دوست عزیز وقتی کامنتتا خوندم یه احساس خاصی پیدا کردم از این ‏همه امید ودلگرمی که به من دادید/منم برات آرزوی بهترینها را میکنم وامیدوارم سراسر زندگیت سرشار از شادی ‏وامید باشه/سال خوبی داشته باشی در کنار عزیزانت///‏

پیمان پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:13 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
راستش نمی دونم چی بگم. اما فکر میکنم حرف شما درست باشه و سکوت اینجا بسیار زیبا خواهد بود.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد