سقوط ازاد

نمی دونم تا به حال تجربه یک سقوط ازاد رو داشتید یا نه ؟زمانی که اندیشه از تمام وقایع زود گذر اطراف خالی است وقتی که هیچ دغدغه ای جز هدف روبرو ندارید تنها ان نقطه که خیره هر لحظه به ان نزدیک میشوید... ؟ و آن هدف شما است.حال به مقابل یک نگاه کنید یک سقوط ازاد به سمت مقابل جایی که هدف شما است جایی که جاذبه هدف شما قوی تر از جاذبه زمین خواهد شد جایی که وقایع کنار شما سریع تر از یک سقوط ازاد عبور خواهند کرد.
                                     erth

نظرات 4 + ارسال نظر
علی رضا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:40 ق.ظ http://micron.blogsky.com

با سلام خدمت شما
من میخواستم با وبلاگ شما تبادل لینک یا لوگو کنم اگر مایل به تبادل لینک یا بهتر تبادل لوگو بودید به وبلاگ ما بیایید و در قسمت نظرات جواب خود را بگویید.
بای


جواد پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:23 ق.ظ http://zendegieman.blogsky.com

سلام ...
تولدمون مبارک !!!!

سهیل پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:49 ب.ظ

nemidoonam ta soghoote azad ro chi tarjomeh koni????vali agar soghoote azad ro be vaghti tarjomeh koni ke ehsas mikoni dari ba sar miri to ghahghara on vaght bayad begam, ke are onvaghte ke adam tamame khatere hash basoraat az jolosh oboor mikonan joori ke nemitooni hata lamseshoon koni
vali man jolo soghooto gereftam yanni be niyoton neshoon dadam ke ghavi tar az oon har ensasni hastesh ke mitoone khodesh joloye soghooto va natanha soghooto balke harchize digeyi ro begire are ensan kheyli ghavi tar az jazebe va tabiate

خوب باید بگم اگه تو اون سقوط ازاد هدفی نداشتی هیچ گاه هیچ چیزی نمیتونست جلو اون سقوط رو بگیره تنها یک هدف بزرگ میتونه از جاذبه زمین قوی تر باشه این دقیقا همون چیزیه که من توی متن گفتم .

یک پسر پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:40 ب.ظ http://ait.persianblog.com

سلام خوب سقوط ازاد هم یک قسمتی از حرکت ما است من هم سقوط ازاد رو دوست دارم اگه با چتر نجات باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد