تنها کلام تو.

"no one really listens to anyone else,& if you try it for a while you will see why"
mignon mclaughlin


متن قبلی یه سری نظر زیبا داشت که دلم نیومد بیانشون نکنم !
و اما سکوت ؛ شاید گوشت را باید به گفتار او عادت می دادی !
این رو دیبا نویسنده وبلاگ چهل تکه توی قسمت نظرات نوشته بود!
نمی خوام فلسفه ببافم یا خودم را تبرئه کنم اما تا دیروز نمیدانستم که سکوت چه فریاد بلندی است و نمیدونستم که اون همیشه به من با فریاد یک چیز رو میگه و من ... ! ولی افسوس چه فایده ای داره تنها راه پیدا کردن اون پرنده یا قفسه من از سکوت او پرنده خوشم میاد.
موندن تو قفسی که یه پرنده ی دیگه هم اون جا باشه بهتر از پریدنه. پروازی که حتی دوسش داشته باشی.
...
این رو من(...) از وبلاگ و سر انجام نوشته بود!
اول باید تشکر کنم که بعد از مدتها که هیچ متن جدیدی ننوشته بودن بالا خره به قسمت نظر ها یه نگاه کردن و به اینجا اومدن.دوم باید بگم من توی یه قفس بودم و اون پرنده توی یه قفس دیگه اگه توی یه قفس بودیم شاید به فریاد (سکوتش ) دل می بستم و ...؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گمنــــــــام مــــــــــــــرد شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:25 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست وب من....ممنون که ما حقیر رو قابل دونستین...گر چه دیریست عشق زندانیست..........عشق از ایه های یزدانیست.........عاشق و عشقم و به مذهب عشق...عشق معراج روح انسانیست...وبلاگ اپدیت شد..منتظر حضور دوستانه شما دوست عزیز هستم...گمنام مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد

کیوان شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

بابا باریک الله چه رنگ و لعابی؟ چه خوشگل شدی امشب؟!

طاها شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام.
خیلی زیبابودمثلهمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد