در خواست درونی


اری تو را خواندم با درد ، مهربانانه پاسخ داد آن زمان که خسته بودم از این نفس های تکراری ارامم کردی با سکوتت حال چگونه میشه تنهات بذارم ؟!! اما ...!!! نمیدونم هنوز میتونم یه جایی نزدیک تو تنها به بهانه تنهایی هایم داشته باشم؟


بهانه های کودکانه قلبم باز هم تو را طلب میکند همان حسی که اشک را از جداره نازک پوستم به پایین میراند ، همان حسی که تنهایی هایم را با یادت تقسیم میکرد حال میتوانم بگویم تنها نیستم هنوز یک خاطر گرم در درون قلبم شعله میدواند و این امید است.

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.sareh1360.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی
دلتنگ دیداری هستم که .....
دلتنگ روزی هستم که.........
یاد تو نیز در دل او هست تا ابد
اونیز تو تنها بهانه اش هستی
هرگز فراموشت نخواهذ کرد این را من از طرف او قول میدهم
موفق باشی
قربانت سارا(همیشه منتظر)

یه پسر جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:18 ب.ظ

ببینم اینجا چه خبره؟ میشه یکی بگه؟

[ بدون نام ] جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:03 ب.ظ

ببینم از اینکه یه نفر بهت بگه الان بر می گردم بعد اصلا پیداش نشه چه احساسی بهت دست می ده

الهه جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:02 ب.ظ http://loosingstar.blogsky.com

علی از اینکه به من سر میزنی ممنون و البته از لینک دادن به من باز هم تشکر اما یک نکته loosingstar نه loosing stare
باز هم ممنون .

پرهون شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:18 ق.ظ http://parhoon.blogsky.com

سلام.......
خیلی دل تنگی مثل خودم.................

یه دختر شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:13 ق.ظ

سلام...
فقط سلام وشب به خیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد