زندگی ۱

نه اهل باد نه باران سکوت شکسته خورشید که انار سرخ پاره میکرد در جوی خونابه های عمر .
عمرها که به دستان غارت گر مرگ به باد فنا مرفت.// اما اینجا معنای کلام چیزی است که از سکوت نمی خیزد اینجا موجهای زندگی است که به سخره ها میخورد اما کوبنده و پا برجا اثری بر سخره های سخت مینهد که تا زمان باقی است در ریشه سخره سفت خواهد ماند
مرگ بزرگ است زندگی عظیم تر اما تنها مرگ است که به زیستن معنا میبخشد
نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ب.ظ http://cheshm-entezar.blogsky.com

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
شدم آن عاشق دیوانه که بودم
در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید
باغ صد خاطره خندید
عطر صد خاطره پیچید
یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم
پر گشودیم و درآن خللوت دلخواسته گشتیم
ساعتی بر لب آن جوی نشستیم
تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه محو تماشای نگاهت
آسمان صاف و شب آرام
بخت خندان و زمان رام
خوشه ماه فرو ریخته در آب
شاخه ها دست بر آورده به مهتاب
شب و صحرا و گل و سنگ
همه دل داده به آواز شباهنگ
یادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن
لحظه ای چند بر این آب نظر کن
آب آیینه عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا که دلت با دگران است
تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن
با تو گفتم حذر از عشق ؟ ندانم
سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
چون کبوتر لب بام تو نشستم
تو به سنگ زدی من نه رمیدم نه گسستم
بازگفتم که نتو صیادی و من آهوی دشتم
تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندانم
سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم
اشکی از شاخه فرو ریخت
مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت
اشک در چشم تو لرزید
ماه بر عشق تو خندید
یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم
پای دردامناندوه کشیدم
نگسستم نرمیدم
رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم
نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم
نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم
بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

انسان مه الود سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ب.ظ http://ensan.blogsky.com

یاد کتاب همه می میرند افتادم... همه باید بمیرند.

یه دختر چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ق.ظ

فقط میدونم با وجود اینکه در کنارمه اما (مدتهاست او را ندیده ام)
نکنه غافل بشم. وای دعا کنید....

رها چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:26 ق.ظ http://abine.persianblog .com

خودتون نتيجه گرفتين که ! زندگی در کنار مرگ زيباست!
هميشه چيزای متضاد همديگرو معنا ميکنن!
مثل مرگ و زندگی!

امیر چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:11 ب.ظ http://4all.blogsky.com

دوستان بدانید که زندگی با عشق زیباست
بخواهید حتما می توانید
علی جان دوست خوبم نظری که برام گذاشته بودی فونتش قاطی بود نفهمیدم چی فرموده بودید

سارا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.sareh1360.blogsky.com

سلام علی جان خوبی
عالی هست اما چرا مرگ؟
مرگ:
ای کاش می دانستم اولین کسی که بعد از مرگ برایم اشک می ریزدو اخرین کسی که مرا فراموش می کند کیست.
تولد چیزی جز اغاز مرگ نیست.

زندگی یعنی صدای ناز عشق
مرگ یعنی لحظه پایان عشق

موفق باشی
قربانت سارا

دنیا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:28 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام.........
موفق باشی.........
پیشم بیا......
قربانت.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام لطفا یه مطلب جدید بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد