تموم شد

یه مدت بود که دیگه داستان هدیه روز تولد رو ادامه ندادم راستش رو بخواهید خودم از خوندن داستانم خسته شدم چه برسه به شما برای همین می خوام زاویه دید داستان رو عوض کنم و ازاول شروع به نوشتن کنم اما فعلا توی طرح زاویه دید مشکل دارم شاید تا یه مدت ننویسم اما دوست دارم این سری داستان جذاب بشه.
یه مورد دیگه امروز یکی از دوستام داستان تحولش رو برای ما تعریف کرد که چطور یه مشاجره کوچیک اون رو به دانشگاه کشید کسی که داشتن حتی از مدرسه اخراجش می کردند راستی تحول چیه ؟ آیا تحول سن بخصوصی میخواد ؟ اما به عقیده من تحول می تونه توی هر زمان و مکانی رخ بده اما مهم ترین تحولات توی سنین بخصوصی اثر پدیر تر اند و همچنین خودم نیاز به یه تحول دارم باید اعتماد به نفس پیدا کنم چیزی که دنبالش هستم اما هنوز نتونستم پیداش کنم .امید وارم هرچه زود تر راه حلی پیدا بشه.
یه موضوع دیگه چجور میشه راز دلتون رو نگه دارید ؟آیا تمرینی برای این هست ؟ این سوال به درد بعضیا خیلی می خوره چون من یه نمونش رو پیدا کردم که تا بتونم کمتر بهش حرف دلم رو می زنم .
ممنون می شم جواب سوالهای بالا رو بدید.
با تشکر علی
نظرات 7 + ارسال نظر
ایمیل ستاره مشرقی دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:12 ق.ظ

اینو خودم اضافه کردم تا بعدا از ایشون ارشیو رو دریافت کنم

خاله نسرین دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:51 ب.ظ http://nasrin161.blogsky.com

با سلام
و تشکر از حضور سبزتان
در کلبه درویشیمان
موفق باشید


(...) دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:51 ب.ظ http://vasaranjam.persianblog.com

بازم سلام!

هامون سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:02 ق.ظ http://shouka.blogsky.com

نهایت درونریزی
انفجار
...

م ا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:26 ق.ظ

تحول درست همان چیزی را میخواهد که هر کس در لحظه تحول حس میکند
شاید نفهمد ولی این حس خودش کارش را بلد است
به علاوه تحول یک اتفاق عمیقا انسانی است شما دنبال احاطه به یک وجه وجودی

یه دختر یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:30 ق.ظ

علی آقا وقتی همه وجودتو پر از بی اعتمادی کنی میتونی راز دلتو نگه داری.وقتی انقدر احساس آزادگی وغرورواستقلال را درخودت تقویتکنی که حاضر نباشی کسی رامحرم بدونی اونوقت یه تنهایی انتخاب شده داری که خیلی هم خوشایند نیست.واگه ظرفیتشو نداشته باشی کم میاری .من پراز
تجربه ام.

محسن جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام کافیه نخوای رازتو به کسی بگی با کمی اراده ممکنه
چون همه چی اراده می خواد
یا علی اقا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد