هدیه روز تولد (۲۹/ ۰۹ / ۲۰۰۰ )

امروز نوبت شست و شوی لباس های کثیفه اما وقتی اومد زیاد خوشحال نبود معلوم بود دیروز امتحانش رو خوب نداده اما نمی دونم چرا داشت پشت لبخند مصنوعیش این موضوع رو کاملا پنهان کنه اما من تفاوت لبخند امروزش رو با اون لبخند های دیروزش خوب می فهمم ازش علت ناراحتیش رو پرسیدم گفت برخلاف تلاش زیادش نمره خوبی از این امتحان نگرفته برام خیلی عجیب بود که چطور اینقدر سریع جواب رو بهشون دادن .بعد فهمیدم این تعجب بیخود بوده زیرا اون دانشجوی فوق لیسانسه و تنها یازده نفر توی کلاسشون هست و امروز هم دوستش بهش خبر داده یکم دلداریش دادم شاید توی این کار تبحر خاصی داشته باشم چون این کار رو بار ها توی دبیرستان بعد از امتحان باید دوستام رو آروم می کردم نمی خوام از خودم تعریف کرده باشم اما من معمولا بالا ترین نمره رو توی کلاس می آوردم یادمه توی ترم آخر تمام نمره هام رو کامل گرفتم شاید به خاطر علاقه زیادی بود که به درس ها داشتم .


به هر حال تا ظهر آروم شده بود انگار خواهر کوچیکهٌْ منه که اومده کمکم کنه تنها نباشم اما هنوز خیلی زود بود که باهم اونقدر صمیمی بشیم گرچه گفتن این حرف درست نیست اما من با کسی اینقدر زود صمیمی نمیشم بگذریم حالش ظهر اونقدر خوب بود که با هم تونستیم کلی سر ناهار حرف بزنیم من متوجه شدم که ازدواج کرده با یه دانشجو دکترا حدود دو سه سال پیش اما برای کمک خرج جفتشون باید کار کنند اون ابتدا با تدریس توی مدارس شروع کرده اما زیاد از تدریس خوشش نمیونده و از اونجایی که دانشجو بوده نمی تونسته توی موسسه تحقیقاتی کار کنه برای همین به پیشنهاد یکی از دوستاش معلم خصوصی میشه اما از اونجایی که تجربش رو نداشته نتونسته این کار رو ادامه بده اما من خیلی تعجب کردم آخه فکر کنم توی این زمینه ها خیلی موفق باید باشه بهر حال پاشد بره ظرف ها رو بشوره من هم یادآوری کردم که ما معمولا هر سه روز یه بار لباس ها رو می شوریم پس امروز روز شستن لباسه اون هم بعد ظرف ها رو رفت به سمت ظرف لباس های کثیف خوب می دونست چیکار باید بکنه این از جدا کردن لباس هاش معلوم بود بعد لباس ها رو با دقت تا کرد و داخل ماشین جا داد .بعد از لباسها نوبت شام بود پیش نهاد کردم یه نوع سالاد درست کنه با یه غذای ساده برای فرادا ناهار بعد براش توضیح دادم که همسرم معمولا با خودش غذا به محل کارش می بره .

نظرات 5 + ارسال نظر
م ص......اصفهان سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام...........امیدوارم هر جا هستی موفق باشی علی اقا...........تا اومدم اینجا یادم اومد اسمتون رو............من هم سه سالی از شما بزرگتر م و ماه تولدم با شما یکی هستش....................قربانت..........یا حق..........پایدار باشید ..............خدانگهدار..........mahdi

فهرست کاربران بلاگ اسکای سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:55 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام
اگر می خواهید وبلاگ خود را به دیگران معرفی کنید
به وبلاگ فوق سر بزنید .
متشکرم

کیوان چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

خواستم بگم ما اینجا میاییم ولی اگه خیلی موقعها نظر نمی دیم بخاطر همون بیماریی که خودت میدونی چیه !

اشکان پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:45 ق.ظ http://a-king.blogsky.com/

به من هم یه سر بزن

گلناز پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام علی خان
وبلاگ قشنگتو دیدم من هم دانشجوی کامپیوترم ولی در اصفهان نتونستم تو وبلاگت آدرس ایمیل پیدا کنم من می خواستم در مورد منابع درسی رشته فناوری... چیزهایی بدونم لطفا اگر اشکالی نداره واسم ایمیل بزن خوشحال می شم ایمیلتو ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد