یک سوال

شاید همه فکر کنند چون به امتخانات خوردم گفتم خدا حافظ اما باید بگم که یک مسافرت در پیش دارم ممکنه تا یک ماه نتنم بیام شاید هم بیشتر شاید هم کمتر اما موضوع اصلی این بیان است که می خواستم با یک اسم تازه ویک طرخ جدید بیایم و اصلا دیگه بهاین دل که من رو تا اینجا کشونده گوش ندم اما با خوندن مطالب شما باز هم برای درد و دل وسوسه میشم می خواستم یک وبلاگ علمی تهیه کنم یعنی همون حور که شاید خیلی های شما می دونید منهم ایتجا(توی بلاگ اسکای)وبلاگ دارم هم توی(پرشین بلاگ)خوب حالا شما به عنوان یک دوست بگید اینجا درد و دل کنم یا ...
از همه دوستان که تا امروز مرا در این راه یاری کردند کمال قدر دانی را می کنم (...)از وبلاگ (مدتها است تو را ندیده ام(متولد ماه مهر)از همان وبلاگ(آرش)از وبلاگ (افق عمودی)صاحب (می خانه)دوست خوب(رها)و شرقی ترین (ستاره مشرقی) و دوست تازه ام که اگر (اشتباه)نکرده باشم اسم ایشان هم (سینا )است این دوستانی بودند که در این دو سه روز غیبت به یاد من بودند دوستان قدیمی دیگری نیز هستند اما بعد ها از آنها یاد می کنم منتظر هستم تا بگویید اینجا بهتر است یا آنجا
نظرات 1 + ارسال نظر
(...) پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:13 ق.ظ http://vasaranjam.persianblog.com

خیلی وقته به اون یکی وبلاگت سر نزدم.
ببینم مگه مطلباش فرق داشت؟
ولی درد دل هات و از وبلاگت حذف نکن. بغضت و تو همین چند تا سطر خالی هم می تونی بریزی بیرون. مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد